Pirates of the caribbean del IV

Igår var vi på bio. Det är inte varje kväll man är på det nuförtiden. Eller inte varje månad eller knappt en gång om året faktiskt... Anyway, filmen vi kollade på var den senaste Pirates of the caribbean. Den var riktigt bra faktiskt. Jag gillade den första filmen jättemycket men sedan tyckte jag tvåan och trean var sådär. Men nu hade piraterna snäppat upp sig igen med Depp i spetsen. Han är ju den största anledningen varför jag vill se filmerna. he he...

Brukar egentligen inte gilla filmer som är sådär jätteoverkliga men de här funkar. Jag har tex inte orkat sett färdigt sagan om ringen filmerna. Alltså de är ju så tråkiga och bara dystra. Det finns inte ens något vackert att titta på. Nä, usch! Tacka vet jag råa sjörövare istället för små alver och gnottar eller vad de heter. En sån här goding kan man ju bara inte motstå. Eller hur??


My god, vilken karl ;)

Imorgon blir det lite grillning med fam Hägerström/Pykelämäki?. Så jag tänkte svänga ihop något gott till kaffet. Det ska bli en blåbärsscheesecake och mormors rabarberkaka. Jag gör cheesecaken redan idag så får den stå och gotta till sig lite under natten. Men nu ska jag strax plocka ut enchiladas ur ugnen och samla ihop familjen för lite middag.

Önskar alla en mycket trevlig fredagskväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0