Underbart

My god vilket härligt väder vi har!! Två dagar i rad nu har jag kastat av mig kläderna och hoppat i bikinin direkt när jag kommit hem från jobbet. Har sedan stekt mig så länge jag bara orkat. Så jäkla gött alltså. Jobbigt bara att alla vardagssysslor blir lidande men va fasen man måste ju passa på!! Och faktiskt så har jag passat på att tvätta lite också. Förenat nytta med nöje liksom. Jag har ju också världens bästa karl (vissa gånger) som har fixat maten dessa två dagar. Jag har bara kunnat ligga och grilla mitt fläsk i godan ro. Lyxigt värre ;) Eller UNDERBART som lilla Liam brukar utbrista lite då och då =)

Annars är även denna vecka fullspäckad med diverse saker. Idag var dagis stängt så Tilde har spenderat natten hos farmor och farfar i deras stuga. Linn har sina simträningar som vanligt. Föräldramöte för Tilde inför sexårs på torsdag. Vi behöver få städningen avklarad innan helgen eftersom vi åker till Grebbestad på fredag. Det är dags att ha den riktiga trettioårs festen för syrran. Kidsen får stanna hemma hos morfar. Det ska bli asakul. Roligt att få komma hemifrån hela helgen OCH att få gå på fest med massa trevliga människor. Misstänker att det kommer bli ett hejdundrandes drag.

Nu ska jag göra ännu en djupdykning i tvätthögarna och se om jag kan få någon ände på den. Sen ikväll ska jag nog titta på första semifinalen av eurovision. Brukar inte kolla på dom men jag kommer väl antagligen inte titta på stora finalen på lördag. Det kan vara lite kul att kolla in alla knasiga kostymer och udda låtar. Jag får väl spela in Desperate :P

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0