Ännu en helg till ända....

Herregud, så tiden rusar iväg. Pang bom så är både påsk och Valborg avverkat och vi är inne i maj månad. Det här är verkligen den bästa tiden på året. Det blir varmare, ljusare och man har mycket roligt att se fram emot. Det är nu man skulle behöva stanna upp tiden så det inte går så rackarns fort. Svisch säger det så har både våren och sommaren passerat. Jag vill hinna med att NJUTA!!!

Igår var det alltså valborgsmässoafton och vi hade en liten get together med en bunt goa människor. Vi käkade grillat och tände såklart en majbrasa. Det blev en mysig afton och inte allt för sen. Kan iofs bero på att jag och Cathrine hade varit ute och svirat redan kvällen före. En är ju liksom inte van att köra tvådagars nuförtiden. Jisses, vad sliten man blir. Men två superbra kvällar blev det och vi hade även finfrämmat här hemma av Johanna, Liam och Love under hela helgen. Alltid mysigt att få träffa dom!

Till veckan blir det jobb varje dag på samma ställe. Gött som tusan! Ska även försöka komma vidare med den däringa listan jag påbörjat. Jag slutar ganska tidigt alla dagar utom imorgon då jag går till fyra. Så jag tror jag ska kunna få ett par stunder över att fundera över vad kärlek är.....nästa anhalt på "listan".

Nu ska jag vänta in mina troll som är och simmar samt snickrar hemma hos bror. Tilde är så rolig, hoppade i snickarbyxorna efter dansen idag och drog ner till Micke för att "spika lite gips". Där snackar vi kontraster. Ena stunden dansskorna på och andra stunden snickarbältet. Lustig unge det där =)

Hoppas alla får en mysig söndagkväll. Det ska jag ha! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0