Hallå där

Nu var det ett tag sedan jag skrev och som vanligt har det varit fullt ös. Förra veckan var det ju höstlov men jag jobbade på som vanligt. Slutade tidigt på fredagen så då passade vi på att åka till Kristinehamns badhus hela familjen. Det var mitt första besök där och jag tyckte det var ett trevligt badhus. Lite lagomt stort, nytt och fräscht. Besöket var även mycket uppskattat av barnen =)

Linn har frisknat till sånär som på den där förbaskade hostan som aldrig ger sig. Så fort hon anstränger sig börjar hon kraxa hejvilt. Hon är iaf tillbaks i skolan och ska nog börja med träningen lite senare i veckan.

För min del är det mycket på jobbet nu. Det är snart dags för utvecklingsamtal och de tar en himla tid att förbereda. Särskilt för mig eftersom det är första gången. Men det ska nog gå bra......tror jag.

Till helgen ska vi åka till Åsen en snabbis. Syster, Love och Liam ska dit så då vill man ju passa på att träffa dom. Tilde som inte har skola åker med mormor o morfar redan på torsdag och vi andra sticker fredag eftermiddag. Ska bli så gött att komma iväg en liten sväng och bara va.

Helgen som gick var det dags för vår årliga halloweenmaskerad. Det här året var det Pär o Cathrine som var värdpar. Det blev himla lyckat dock med ett lite abrupt slut. Det snurrade till i kolan hos flera av oss såpass att vissa cyklade hem flyförbannade (minns inte riktigt anledningen) och andra vimsade runt halvnaken på gatorna och hade svårt att hitta hem. Hmmm, ja det blev kanske lite mycket fluor och karies...

Så här snygga var några av oss iaf







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0