Läget just nu

Tittar in här igen en snabbis då! Har aldrig tid att skriva längre. Tanken med denna blogg är ju att den ska funka som en dagbok för min egen skull. Och då vill jag ju kunna titta tillbaka och läsa vad jag gjort i mitt liv. Går så där just nu måste jag erkänna. Men jag får väl göra små inlägg och försöka uppdatera så gott det går.

Läge just nu:
Torsdag em och kom nyss hem från jobbet. Laddar för lite pump. Daniel jobbar övertid och barnen är med morbror Micke. Pratade nyss med Linn och då satt de på Sibylla, lyxkorvarna. Så det går ingen nöd på dom inte ;) På jobbet rullar det på, har haft mina första utvecklingsamtal och det gick bra. Kändes lite spänt det första men sen släppte det. Nu börjar jag få lite ångest över att vikariatet börjar ta slut....Men min chef har sagt till mig att de försöker göra allt de kan för att få behålla mig på skolan så jag håller båda tummarna!

Imorgon ska Daniel jobba mer övertid så det får bli tjejfredagsmyyys. Ska försöka fundera ut något gott vi kan äta och kanske hyra en film. Brukar inte vara så värst på TV på fredagar.

Nu: Pump it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0