Mörkt

Ja men se där ja, då var det fredag igen. Sitter och väntar på att åka och hämta Linn, hon är och tränar. Sen blir det raka spåret hem och meyyssa! Idag har det varit fruktansvärt grått och trist väder så det har liksom inte ljusnat överhuvudtaget. Nu är klockan strax efter fyra och det är redan bäcksvart ute. Man kan ju bli deprimerad för mindre. Förra året vid den här tiden åkte vi skidor inför vasan förfullt. Om det hade varit i år vi skulle åka hade det varit läge att investera i ett par rullskidor......Tur vi slapp det. Inte en endaste snögnutta så långt ögat når. Satan va mörkt det är!

På onsdag ska jag ha ljusparty hemma. Då blir det lite ljus inomhus iaf ;) Ska fundera nu under helgen vad jag ska bjuda mina gäster på. Har flaggat för adventsfika och jag är lite sugen på att bjussa på lite nya gottigheter. Har fått lite inspiration av både icas månadstidning Buffé och från Amelias julnummer. Vi får se vad jag väljer och orkar :P göra. Har ju även lite annat att stå i så vi får väl se vad som hinns med. Kanske det bara blir peppisar med ädelost på tub.
Nä, lite mer ska jag väl orka anstränga mig.

Nu, dricka upp mitt te och brumma iväg i mörkret.

Trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0