Mot juletid

Nu närmar sig julen med stormsteg. Första advent var i söndags men snön lyser fortfarande med sin frånvaro. Eller lyser o lyser det är ju fortfarande mörkt som aset ute.

På torsdag är det första december så ikväll ska jag börja slå in lite paket till tjejernas adventskalender. Fick den briljanta idén med presentkalender för två år sedan och jag kommer förmodligen få hålla på med den till Linn o Tilde flyttat hemifrån :P Fast jag tycker det är ganska mysigt med den ändå. Jag älskar paket, både att få och ge bort.

Annars då? Jo jag är nästan färdig med utvecklingsamtalen, endast ett kvar. Det har gått jättebra men det är skönt att ha det gjort. Just nu är det många sjuka på jobbet också så det är massa vikarier och det blir lite extra slitigt. Men nu är det verkligen nedräkning till Thailand så jag biter ihop. Läääängtar ihjäl mig snart! Det bästa är att vi ska fira jul först också, årets bästa högtid. Så jag får väl härda ut så jag verkligen kan känna mig värd att åka på semester :)

Nu, mosa ner mig i soffan med en köpp te.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0