Fy för baggar

Har passat på att få lite nytta gjort när jag ändå har varit hemma idag och vabbat. Ett bullbak och städning har jag hunnit med. Fick även ta en cykeltur ner till affären imorse efter att ha hittat mjölbaggar i vetemjölet. Höll på att smälla av när jag öppnade paketet. FY FAN! Hade bara hört talas om de äckliga djuren förut men nu vet hur de ser ut också. Blä, hatar verkligen småkryp, speciellt när de är bland mat. Men men, det blev iaf ordentligt skrubbat och rengjort i det skåpet!

Nu sitter jag och väntar på att golven ska torka och så funderar jag på om det ska bli någon springtur. Det är verkligen underbart höstväder idag, soligt och ganska kall klar luft så det vore lite skönt. Ska kolla av med min springkompanjon annars får det nog bli en långprommis. Längtar efter frisk luft!

Sen blir det till att ladda för fredagsmys. Det blir fläskfilé till middag med ett tillhörande glas rött =)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0