Så där ja..

Då har jag klarat av första veckan på mitt första riktiga vikariat. (Ja, intervjun gick bra =) Och det blev en riktig rivstart kan man säga. Betade av en arbetsplatsträff, ett föräldramöte utan min kollega och ett uppföljningsmöte ang en elev som vi arbetar lite extra med. Pjuh, var lite småtrött ifredags em när jag åkte hem. Men också stolt och nöjd över att jag fixat allt utan större problem =) Nästa vecka blir det nya utmaningar för då är nämligen min kollega på semester. Får jobba med vikarie och jag hoppas det blir någon duktig som har varit med barnen förut. Blir liksom lite enklare då.

Nu kommer syrran med ungar och mormor i släptåg........Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0