Surkärring

Idag är ingen bra dag. Trött som ett troll är jag. Hade öppning på jobbet imorse så det var uppstigning redan klockan fem. Var skitnervös att jag skulle försova mig så jag sov inge bra inatt heller. Det gjorde mig inte piggare direkt.

Det är höstlov den här veckan och färre barn på fritids. Lugnt och skönt skulle man kunna tro men icke. Barnen har bråkat och varit fisiga mot varandra som aldrig förr. Jag vet inte hur många konflikter jag försökte lösa under dagen. Sprang runt och medlade som en dåre. Så tålamodet var ganska nerkört i bott redan när arbetsdagen slutade klockan ett. Och det blev inte bättre av allt tjafs och bråk här hemma med barnen. Usch, vissa dagar är det inte roligt alltså. Skulle bara vilja lägga mig och dra täcket över huvudet. Men nä, går ju inte. Till råga på allt har jag tid hos optikern idag också. Synundersökning och nya linser för dryga tusenlappen. Mmmm, precis vad jag behöver......

Men så där ja, nu har jag fått gnällt av mig. Känns faktiskt liiite bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0