Rutten start

Ingen bra start på veckan blev det. Vaknade imorse av att min mage gjorde ont. Hann precis svälja ner frukosten innan den kom upp igen. Fyyy vad jag hatar att kräkas. Så det blev till att stanna hemma från jobbet idag. Lämnade Tilde på fritids och sen hem och kröp ner i sängen igen. Somnade och sov till klockan 12!! Inga fler spyor men jag är fortfarande orolig i magen och känner mig rätt matt. Det får tyvärr bli en dag hemma imorgon också....:(

Till råga på allt är jag gräsänka ett par dagar nu. Daniel är iväg och jagar uppe i Åsen med Micke, Pappa och Micke P. Tråkigt att vara själv, speciellt när man är sjuk. Men nu är ju barnen såpass stora så de klarar sig rätt bra själva. Lite mat ska jag fixa iordning och sen kan jag fortsätta slappa vid tv:n. Dessutom får vi ju älgkött till helgen och det ser jag verkligen fram emot. Älskar älgkött i alla dess former. Är som uppväxt på det då pappa alltid varit jägare och när vi var små fick vi alltid älgkött med potatis och starksås på fredagskällen. Världens bästa fredagsmys :)

Förresten partajet i helgen blev mycket lyckat. Trevligt att träffa både lite nya och gamla bekantskaper. Måste även skryta över det otroligt mogna beslutet att åka hem när det var som roligast. Halv ett redan ringde vi efter taxi. Vuxenpoäng där!! Kändes väldigt skönt på söndagen också eftersom Linn hade simtävling på em. Kan ju inte vara någon höjdare att sitta i badhuset och vara bakis :P

Nu ska jag fixa lite käk till kidsen så stämpar jag ut för dagen sen. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0