Veckoupdate

Ännu en vecka har gått i raketfart. Redan söndag igen och snart dags för ny vecka. Jag förstår inte vart tiden tar vägen. Iofs är det typ fullt upp hela tiden. Den här veckan har jag varit kvar på jobbet två em/kvällar på möten och planeringar, målat i Linns rum, tränat pump och sprungit en runda, assisterat min far till en hemlig överraskning till min mor, tagit hand om Linn som varit/är sjuk, städat, tvättat och ja, skulle kunna fortsätta hur länge som helst. Men det gör jag inte.

En rolig och trevlig dag hade vi igår iaf. Då träffade vi Madde o Mattias med alla barn och käkade först tacos hemma hos dom. Sedan blev det ett besök på Boda Borg och det var uppskattat av alla. Det var första gången Tilde var där och hon var lite skeptisk till en början. Som alltid när det är något nytt, men sedan släppte det och hon tyckte det var superskoj. Efteråt åkte vi hem till Madde o dom igen för lite kvällskorv, lördagsgodis och sällskapsspel. Det blev en mycket trevlig dag/kväll och vi åkte inte hem förrens framåt tolv på natten. Så stort tack för det mina vänner ♥

Idag är det då söndag och vi har precis avslutat frullen. Sitter fortfarande vid bordet med dagens andra kaffekopp. Funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Lite målning och tvättning står på schemat. Det är härligt väder ute så en prommis får det nog bli också.....eller en tur i spåret. Vi får se vad jag känner för. O så var det det där med matlagningen. Vet å fasen vad vi ska hitta på för middag idag. Får nog fundera lite mer på det....

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0