En bra sketen tisdag

Idag har det varit studiedag i skolan och vi har haft en riktigt lugn och skön fritidsdag med bara några barn. Fick lite gjort som man inte hinner vanliga dagar på jobbet. Lite ommöblering och rensning här och där. Skönt!!

Efter jobbet var vi hemma hos mamma på födelsedagsmiddag. Hon bjöd på köttfärslimpa och massa god fika. Perfekt en sketen tisdag =) Trevligt för henne att få lite sällskap också nu när pappa ligger ute på jobb i nordnorge.

Nu har vi också bokat en spadag i Loka i november. Jag, Sara och mamma ska följa med Johanna och Lina och fira att de fyllt tant. Vad kan då vara bättre än att försöka piffa upp sig på spa ;) Det ställer jag gladeligen upp på....he he. Det blir en heldag med lunch, bad, träningspass och relax. Dessutom har jag bokat massage.....LÄNGTAR!!!

Här ska jag sitta med någon nyttig hälsodrink i gosig badrock. Lövely!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0