Lite koma

Sitter just nu i lite halvkoma och smälter ner dagens "Lina" maträtt. Det blev fisk idag och den var riktigt smarrig! Ska snart hoppa i träningskläderna och dra iväg på ett pumppass. Regnet öser ner idag så det passar bra med ett träningspass inomhus. Annars är jag rätt sliten den här veckan också. Var till Ullared över dagen i lördags och en sådan tripp kan ju ta kål på vem som helst. Det blev lite sömn, dåligt med mat och MYCKET stå och gå i trängsel. Somnade ovaggat på lördagskvällen kan jag lova. Men hittade en del fynd så syftet med resan kan väl anses som uppfyllt ;)

Den här veckan är det fullt ös med jobb också. Har förutom mina timmar även tagit ett par extra två mornar. Jag är fortfarande kvar i samma förkoleklass som jag varit sedan terminstarten och på fredag ska jag på anställningsintervju för den tjänsten jag vikarierar på. Det sträcker sig året ut så det vore skönt om det går i lås. Dessutom ska vi ha lite arbetsträff torsdag kväll och Daniel åker till Prag med sitt jobb på tordag. Men som tur är har jag en snäll mor och far som bjudit hem Tilde så hon får lite långhelg. Skönt!!

Det känns som att jag kommer välkomna helgen denna vecka lite extra mycket, trots att inte Daniel är hemma. Jag får istället passa på att ha massa tjejmys med barnen. Inga fel!

Nu: Svida om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0