Onda ögat

Så var man gräsänka ett par dagar då.....Lite trist men tur att jag har tjejerna hemma iaf =)

Men idag har det inte varit någon toppendag direkt. Vaknade med ett öga som rann och kliade så jag kunde inte ta på mig linserna ens. Drog ändå iväg till jobbet prydd med mina glasögon men gav dock upp efter en stund. Jag fick istället åka hem och vila mitt onda öga. Nu känns det bättre och jag har bestämt mig för att jobba imorgon. Det är ändå fredag så jag får vila upp mig ihelgen. Jag har så svårt att stanna hemma från jobbet när jag inte är helt piggelin. Jag vet att det inte är bra alls att jobba när man inte mår bra men det är något som är inpräntat från min barndom. Kommer man upp ur sängen och får i sig något ätbart ska man masa sig iväg till skola eller jobb. En princip på både gott och ont kan tyckas.....

Ja, ja nog om det. Fredag imorgon alltså och då får det bli myskväll med Linn och Tilde. De ska båda först på kalas hos granntjejen men sen blir det myyys för hele slanten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0