Spontanshopping

Sådär ja, då avslutades veckan med lite shopping. Eller ganska mycket shopping ;) Daniel lånade en buss på jobbet och så drog vi in till Örebro och Sommarlagret. Där var det rea på utemöbler så det bidde den här fina rottinggruppen.


Drog även en sväng genom IKEA och köpte en bokhylla som fattades in till mitt lilla bibliotek och så blev det lite smått och gott på Blomsterlandet och Indiska. Känner mig mycket nöjd med dagens inköp =)

Efter Örebrotrippen blev det hemmapyssel och blåbärspaj. Det är Daniels födelsedag idag också så vi fick besök av hans föräldrar och så kom Micke o Sara på fika. Förmodligen kände de pajdoften ända ner till sig ;-) Nejdå, alltid lika trevligt att få besök av dem. De har precis kommit hem från en semesterresa i Spanien så det var längesen vi träffades. Så det var extra trevligt att ses idag.

Efter födelsedagsfirandet grillade vi kycklingfilé. Tillbehör: Pommez, tzatziki, champinjoner och sallad. Lika gott som vanligt.

Nu har jag och Linn bänkat oss framför tv:n för att kolla in årets upplaga av Idol. Tror tamejsjutton jag ska ta mig något gott att dricka också. Avsluta helgen lite gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0