Veckosammanfattning

Oj, här har det varit klent uppdaterat! Men det har liksom varit fullt upp.

Firat födelsedag. Min! Fick precis det jag önskade mig. En dammsugare, en sån där liten smidig sak som man smådammsuger med. Låter inte som världens roligaste födelsedagspresent men för mig var det faktiskt det =)

Mycket jobbande har det varit också. Det är så mycket att komma in i med alla rutiner och med 27 härliga ungar. Kul är det men lite slitsamt också.

En hejdundranes kräftskiva har vi också betat av. Vi blev totalt 22 pers med både vuxna och barn hos oss i lördags. Vi käkade svenska kräftor, smarriga pajer, färskt bröd och goda ostar. Till det blev det öl och snaps i stora lass. Röjde järnet fram till halv fyra snåret på morgonen. Hela familjen var rejält sargade under gårdagen och är faktiskt fortfarande. Vi sitter just nu ihopkurade lite lätt apatiska nere ikällaren och vi lär inte göra många knop mer idag :P

Och betyget på Linas matkasse då? Mmm ett starkt VG iaf. Vi åt mycket god mat förra veckan med någon miss här och där. Barnen tyckte också att det mesta var helt ok så vi kommer absolut fortsätta med matkassarna varannan vecka. Det mesta var också väldigt smidigt och snabblagat och det gillas verkligen på vardagarna. Längtar redan till nästa vecka. Känns lite jobbigt att behöva planera denna veckas middagar alldeles själv.

Nu ska jag fortsätta med måndagsmyset =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0