Mot Blåkulla

Dags att börja ladda inför påskhelgen. Imorgon styr vi kosan upp till Åsen enligt tradition =) Iår får vi med oss fam Linder och så är mor, far o farmor där också. Ska bli helt underbart att komma iväg ett par dagar. Jag har nog inte varit där sedan semestern förra året. Daniel var uppe i oktober under älgjakten och barnen har varit med mormor o morfar under vintern. Men inte jag....känns lite konstigt. Men desto skönare att få komma dit igen och bara vara o ha det gött! Finns inget annat ställe jag kan känna mig så fullständigt avslappnad. Läängtar nu!!

Förra året var påsken lite senare. Våren hade kommit en liten bit längre och så här härligt hade vi då =)







Hoppas det blir lika gött i år!

GLAD PÅSK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0