Så där ja..

Puhh! Har precis landat med röva i soffan efter en ganska lång dag. På jobbet hade vi utedag med barnen idag. Det är ju påsklov i Karlskoga den här veckan och jag jobbar på fritids. Det blev en lyckad dag med härligt väder.  Vi gick till en skog i närheten av skolan där det finns en jättefin grillplats. Där wokade vi lunch och barnen lekte och hade jätteskoj. Min arbetsdag slutade kvart i fem och när jag kom hem var jag så duktig att jag drog ut o sprang fem km ensam. Min parhäst kände sig lite hängig idag så jag fick piska på mig själv så jag kom iväg. Kände mig mycket nöjd efteråt kan jag lova. Sen duscha, äta och röja undan. Förberedde även för morgondagen då jag slutar tidigt och har tänkt ta med mig kidsen med varsin kompis till badhuset. Stekte ägg till lunchmackorna och packade iording badgrejerna. Linn har redan sin kompis här för övernattning så jag har bäddat iording för det också.

Nu är jag klar med allt och tänkte tillbringa mina sista vakna timmart vid tv:n. Blir tidig kojning ikväll eftersom jag öppnar imorgon. Uppstigning kl 05:00 :P
Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0