Stockholm

Jo men visst, vi kör ett par VABdagar igen. Det var ju ett tag sen sist....:-/ Tilde som känner sig krasslig igen. Hon har en hosta värre än Kongo Larssons och klagar på huvudvärk. Det får bli ett par dagar hemma.

Känner mig ändå nöjd med tillvaron. Kan bero på att känslan från helgens Stockholmstripp sitter kvar. Den blev mycket lyckad. Musikalen var jättebra med stundtals gåshud, hotellet var fräscht med bra läge och supergod frukostbuffé :P Middag åt vi på BarbeQue, Steakhouse & Bar. Mycket gott och jääkligt mycket mat! Fick in en halv grillad kycklig med div tillbehör. Det var mat för ett helt kompani. Kommer nog dröja lite innan jag blir sugen på grillad kyckling igen. Men som sagt det var väldigt gott. Shopping blev det också.......ganska mycket. Liiite ångest har jag men å andra sidan är jag väldigt nöjd med mina inköp så det väger faktiskt över ångesten. Hittade mycket vårkläder i härliga färger. Jag som nästan bara har mörka kläder vanligtvis chockade till och köpte orangea brallor och toppar i både grönt, korall och cericerosa. Jo ra, vågat!!

Det blev ju också en massa knasigheter som det brukar när jag o Cathrine är på turné. Herregud, många skratt blev det......men... what happens in Stockholm stays in Stockholm. Hi hi ;-)


Vår grande middag! Kycklingen fick inte ens plats på tallriken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0