Konstigt

Herregud vilken natt!! O nej jag syftar icke på nåt kuckelimuck ;-P Jag vaknade runt ett i natt och hade sjukt ont i min högra fot. Det värkte, brände och ilade så jag började nästan lipa. Tände lampan och tittade på foten men det syntes inte ett spår av det onda. Röra foten gick bra men det gjorde lika galet ont oavsett i vilket läge foten befann sig i. Daniel hämtade en värktablett och den svalde jag ner o så låg jag i sängen och jämrade mig tills jag typ inte minns mer. Somnade förmodligen....Imorse när jag vaknade hade jag endast lite stickningar i foten, typ som när den har somnat. Mycket märkligt! Funderar på om det är blev nåt med foten efter att jag var ute och sprang igår. Trampade lite snett i en nerförsbacke. Men det gjorde bara ont i en liten stund och när jag kom hem kände jag ingenting. Kanske hände det nåt med foten inatt när den hamnade i vila, kanske någon nerv som kom ikläm....eller jag vet inte. Jäkligt obehagligt var det iaf.
 
Nu ska jag avsluta vår sena frukost och fundera ut vad vi ska hitta på idag. Daniel har gjort ett inhopp på sitt jobb bara för idag så det är bara jag och tjejerna hemma. Inhandling av födelsedagspresent står på agendan iaf så en tur ner till byn får det bli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0