Vasastafetten

Under helgen som gick var jag med om något roligt. VASASTAFETTEN!! Vi var tio stycken som sprang hela Vasaloppssträckan i en stafett. Sträckorna var allt från 4,7 km till 15 km långa. Jag hade sista sträckan på 9,3 km. Ganska långt och jag var ganska nervös innan. Eller inte ganska, sjuuukt nervös var jag :P Men det gick jättebra. Jag kutade under timmen och hela laget sprang på åtta timmar och femtio minuter. MYCKET bra jobbat av alla!!!
 
Boende hade vi bokat på en camping. En tiobäddarsstuga med kök och dusch. På lördagskvällen firade vi med rosa bubbel och lyxig middag på restaurang.Väldigt trevligt!!
 
Kan helt klart tänka mig att göra om Vasastafetten =) Annorlunda och superkul!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0