Vackert

Söndag och oj vilket härligt väder. Solen skiner från klarblå himmel och en grad kallt. Vinter när den är som bäst =)

Det blev en sen och lång frukost idag och om en stund har vi bjudit in till söndagsfika. Blåbärspaj med vaniljsås. Micke, Sara o fam Linder är det som är inbjudna. Vi hade tänkt smaska på pajen igår till mellon men vi var helt proppmätta efter pizzan vi smockat i oss till middag. Så vi fick spara den till idag ist. 

Sen i em har vi tänkt att åka lite skridskor vid skolan. Blir första gången i vinter för min del. Vi får väl se hur det går. Är ingen talang direkt....snarare motsatsen. Dessutom har det hänt något med min rygg. Jag tror det kan vara någon nerv som kommit ikläm för det liksom krampar till vid vissa rörelser så det låser sig. Det gör så jäkla ont så jag nästan blir illamående. Måste ha blivit nåt knas i samband med fredagens pumppass. Herregud, min kropp är verkligen raserad.

Bara att inse, åldern börjar ta ut sin rätt....:P

Nu, ladda kaffebryggaren o vispa vaniljsåsen. O sen njuta av den vackra dagen!


Ska kanske testa lite såna här moves på isen i em? Förmodligen bra stretch för min onda rygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0