Vårkänslor

Idag har vi haft ett riktigt vårväder. Solen har gassat från klarblå himmel och verkligen värmt våra frusna kinder. Det har varit mildväder ett par dagar nu så nästan all snö har smällt. Lite synd med tanke på att det är sportlov men har inte vintern satt igång ordentligt ännu så kan det faktiskt kvitta nu. Mot varmare och ljusare tider!!

På jobbfronten har det varit en mycket lugn vecka. Väldigt få barn så jag har inte jobbat ihjäl mig direkt. Lite skönt med sådana veckor bortimellan =) Imorgon är det redan fredag. Hej hopp vad det går undan!

Jobbar till halv tre imorgon o efter det tänkte vi ta med kidsen och spela lite minigolf. Tilde har aldrig provat på det och Linn bara någon enstaka gång så det blir nog skoj. Sen blir det fredagsmys med något gott att äta. På lördag är det dags för middag med Micke o Sara igen. Denna gång är det min o Saras tur och jag återkommer med menyn lite senare. Söndagen bjuder på utmanartävling i badhuset och förhoppningsvis lite fix här hemma. Tror det blir en bra helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0