I fas igen

Nu har vi varit hemma i en vecka och äntligen har jag lyckats komma in i rätt dygnsrytm. Det var riktigt jobbigt den här gången. Har vaknat sjukt tidigt på mornarna, typ fyra och sen varit helt slut på kvällen. Har inte klarat av att hålla ögonen öppna efter klockan åtta. Sketa jobbigt. Men nu så börjar det ordna upp sig.

Måndag idag och ny härlig vecka. Jag har snart gått runt en vecka på nya schemat på jobbet och jag tycker det verkar bli bra. Är ute väldigt mycket och det är väl iofs inte helt ultimat så här i istiden men är man rätt klädd så funkar det allt. Idag körde jag igång med träningen också. Äntligen! Har varit förkyld sen vi kom hem så det dröjde lite. Det var riktigt skönt att få röra på fläsket lite igen.

Vi har även fått en liten fotbollsspelare i familjen. Tilde var på sin första träning idag. Supertaggad är hon och laddar för fullt för första matchen på söndag. Gullungen! Så nu ska vi inhandla shorts och fotbollsstrumpor för matchen och lagfoto *ler*. Hoppas bara hon inte har ärvt min bolltalang....Den är typ obefintlig ;P

Nu ska jag kolla lite på guldbaggegalan på tv. Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0