Burned

Liite solbränd blev jag idag. Startade upp dagen med en cykeltur runt Möckeln med Sara, Cathrine och Alwa. Ganska skön cykeltur men det kändes allt lite i benen efteråt:P Det är ändå ca 3,5 mil runt... Solen gassade på ganska bra idag också så jag fick jordens bonnbränna. Svider jämt litte grann på armarna. Efter cykelturen var vi dessutom på stranden en stund och brände på lite extra. Det har ju inte varit många soliga dagar denna sommar så man har ju inte direkt fått någon grundbränna :P
 
Kvällen spenderades hos fam Linder. Vi grillade hamburgare och Daniel hjälpte Pär att snickra nytt förråd. Vi åkte hem ganska tidigt eftersom Daniel jobbar fortfarande. Så jag hann fixa lite med tvätt och annat innan tröttheten börja komma krypandes. Ska snart lägga mig och läsa och ladda inför morgondagen. Ska tydligen bli regn igen så då får jag väl fortsätta med städ och lite packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0