Familjefest

Förra helgens aktivitet var vår nya tradition familjesommarfest. Förra året gick den första av stapeln hemma hos mamma o pappa i Karlsdal. I år var det vår tur hemma på Stolpetorp. Förutom jag, Daniel och barnen kom mamma o pappa, Micke o Sara och Johanna med barnen. Niclas låg ute på jobb.
 
Det blev en mycket trevlig get together. Vi körde ännu en femkamp dock med lite nya grenar såsom singstar, just dance och frågesport. Tro det eller ej men mitt lag som bestod av mig, mamma och Tilde gick vinnande ur striden. Min andra femkampsvinst på väldigt kort tid =)
 
På kvällen blev det grillat och så hade mamma bakat en supergod jordgubbstårta till kaffet. Kvällen/natten blev sen som vanligt, jag tror klockan hunnit bli tre innan vi knoppade in. Tiden går ju så fort när man sitter och har det trevligt. Supermysigt också att få träffa Love o Liam. Det blir ju inte så ofta nu för tiden. Men snart är det dags igen. Till veckan börjar äntligen min semester och på onsdag tar jag med mig kidsen ner till Grebbestad. Yeyyy!!
 
Bara EN arbetsdag kvar nu :P
 
 
Världens sötaste Love!!
 
 Tilde bjöd på lite underhållning =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0