Jeezus!!

Det känns som jag snart ska få en hjärnblödning. Herregud, vad det ska stressas. Det tar liksom aldrig slut. Skippade träningen ikväll iaf, tack vare Cathrine. Men då är det ju handling, städning, tvätt och klippa gräs som står på måste göras listan. Den här veckan har fasen varit helt hysterisk. Måndag träning för mig o Linn, tisdag simtävling för Linn och ljusparty för mig, onsdag träning för mig plus Karlskoga festen som vi och alla andra karlskogingar var på. Och så idag torsdag skolk från träning men tusen andra saker på agendan. Plus att man jobbar också....:-P Imorgon är det iaf äntligen fredag.....och då blir det in till Örebro och shoppa med Cathrine, Linn och en kompis till henne. Det brukar göra gott för själen.....Kanske mina dubbelslag på hjärtat ger med sig lite av litte shopping ;-)))

Nu ska jag gå ut med något kallt till min man som sliter med gräsklipparen. Nästa inlägg ska jag berätta om vår trevliga midsommarhelg =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0