O så...

vips är det söndag igen och snart ny fullspäckad vecka.

Helgen har som jag förutspådde varit ganska lugn. Handlat lite uteblommor och gjort fint på både fram och baksida. Har inte handlat alla blommor ännu, får ta lite i omgångar. Men det börjar ta sig iaf. Igår kväll var det kräftdax och det var lika smarrigt som jag trodde. Nästan ännu godare. Vi åt så vi blev proppmätta och supertrötta. Orkade knappt hålla upp ögonen när Sara o Micke åkte hem vid elva. Skönt att det inte alltid blir så sent och sjukt skönt att få gå och lägga sig och sova när man är så där jättetrött.

Idag har det varit städdag på Stolpetorp. Passade bra för det har regnat i massor nästan hela dagen. Hoppas det blir lite bättre imorgon för då ska jag springa Vårruset med mina arbetskamrater. Känner mig sådär laddad idag.....men det blir nog bra.

Just det, i onsdags var ju Tilde iväg och tog hål i sina öron. Så här fin och nöjd var hon efterråt


Supersöta örhängen valde hon och som belöning för att både hon och Wilma varit  så duktiga blev det jordgubbar och glass :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0