Regnigt

A men va f..!! Lördag och regnet fullkomligt öser ner. Vad ska man hitta på idag då? Jag har verkligen ingen lust att göra det som egentligen behöver göras.....städa. Jag vill bara ligga under filten och läsa....o äta godis. Men med tanke på att min kropp börjar bli förvillande lik en öltunna känns det inte som ett bra alternativ. Hoppas det ger sig senare idag så man kan tas sig ut på en liten prommis iaf. Har för övrigt en grym träningsvärk idag. Det var ny koreografi på pumpen igår och det känns i ovandelen av ryggen. Och bröstet. Och axlarna. Och armarna. Och benen ;-)

Skulle behöva åka till mamma o pappa och hämta rabarber så jag kan göra lite god rabarbersaft också. Tråkigt bara att dom inte är hemma så vi kan inte slå ihjäl ett par timmar där. Låter inte helt vanligt för ett femtio+ par men de är faktiskt på Sweden rock. Bor i tält och headbangar i fem dagar. Inget konstigt alls ;P Fast ärligt talat, jag hoppas jag också kommer göra det jag vill och känner för när jag är 54 år. Men jag kommer nog bo på hotell när jag åker på festival.....=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0