Sol o vind

Nu jäklar skiner äntligen solen. Visserligen halv storm men det är soligt=) Tisdag idag och endast en dag kvar på denna arbetsvecka. Midsommarafton på fredag och på torsdag har jag tagit komp. Gött!! Imorgon har vi midsommarfirande på jobbet med dans kring stång och midsommarbuffé. Mysigt!

Midsommarhelgen firas på Åsen tillsammans med fam Linder och mor o far. Det blir i delad trupp vi tar oss dit. Mamma är redan där med farmor. Daniel, Pär, Tilde, Wilma och Alwa åker imorgon em och jag, Linn, Cathrine och pappa på tordag. Jag och Linn väntar in de som behöver arbeta in i det sista och får samtidigt äran att inhandla födan för helgen. Det fixar vi tidigt på torsdag så kanske vi slipper värsta rusningen :P

Ska bli supergött att komma iväg ett par dagar. Att det dessutom blir i trevligt sällskap gör ju inte saken sämre =) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen på med pyamas. Imorgon öppnar jag så då blir det tidig uppstigning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0