Veckans bästa dag

är här igen....Fredag!!! Hade guldbiljett på jobbet idag. Halv nio till ett, ganska lagomt :) Nu sitter jag ute på altan efter en lite sen lunch och laddar för ett pumppass. Tilde leker hos en kompis och Linn ska jag köra till träning samtidigt som jag ska iväg på min. Daniel, han har kört igång ett jobbmaraton. Övertid ikväll och imorgon. Sedan ledig söndag o så påt igen hela veckan med övertid varje kväll och hela nästa helg. Det är som det brukar den här tiden på året :P Så jag o tjejerna får ha fredagsmys själva två fredagar i rad....Men det ska vi nog överleva.

Under morgondagen har vi inga storslagna planer. Beror lite på väder vad vi kan tänkas hitta på. På söndag är det dags för poolspel för Tilde igen. Denna gång i Kristinehamn. Sen under veckan blir det lite pusslande med barnvakteri för då är det träningar hit och dit och så har vi lite partaj med jobbet torsdag kväll. Men det verkar lösa sig. Världens snällaste lillebror ställer upp som alltid när han har möjlighet. Tack bästa Micke...o Sara såklart som är världens bästa svägerska ♥

Nu, byta om och sen iväg!

Kommentarer
Postat av: Sara





2012-06-09 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0