Yees!!

Wohoo!! Idag är jag glad =) Har fått reda på att jag blir kvar på min skola hela nästa termin och kommer få jobba åttio procent. Det känns riktigt gött. Jag har trivts jättebra med både arbetskamrater och elever så det känns jätteroligt att de vill ha mig kvar.

Så nu ska jag njuta ordentligt av midsommarhelgen. Solen skiner idag med.....och stormen har stillat. Ska sätta mig ute en stund innan det är dags att börja packa till Tilde. Senare i em drar första gänget till Åsen. Jag och Linn får ha en myskväll själva hemma. Inga fel och få lite egentid med äldsta dottern. Det händer inte så ofta.

Nu, solen en stund =))

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh Grattis!!!!!! :D

2012-07-01 @ 15:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0