Äntligen

Härliga fredag! Idag blev det kortdag på jobbet med utbildning, arbetslagsmöte och lunch på Degernäs gård. Perfekt avslutning på arbetsveckan =)

Nu sitter jag o funderar hur jag ska lägga upp resten av dagen. Är lite sugen att dra ner till stan o kika lite. Vädret är fortfarande grått o trist så då kanske lite shopping kan pigga upp :-P Annars står det städning på schemat och det lockar inte riktigt lika mycket....

Har faktiskt inte så mycket inplanerat denna helg. Tilde har poolspel på söndag så då har vi beställt solsken hela dagen. Och imorgon är det inget särskilt som händer....vad vi vet än så länge. Lite fix o trix här hemma kanske. Nästa helg är det långledigt igen och då ska vi till Grebbestad så det kan vara bra o passa på och hinna med lite här hemma denna helg. Bara vädret blir lite bättre så kan vi olja och måla ute på altanen. För om två veckor är det dags för Eurovisionparaj här hemma. Det blir skojsigt värre det!

Så... nu har jag funderat färdigt. Först lite städning och sen dra med mig familjen på lite shopping =)
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0