En...

Liten snabb lägesrapport. Tisdag och kör idag maratonpass på jobbet. Vanlig dag till fyra och sen ATP till halv sju ikväll. Tur det är kortvecka. Imorgon är det sista arbetsdagen och kristihimmelsfärdshelgen startar =) Vi åker till Grebbestad och hälsar på systra och småkottarna. I Grebbestad är det tydligen värsta happeningen denna helg. Nya Sportshoppen ska invigas och det kommer en hel massa artister och uppträder. Bland andra Jean Banan, David Lindgren, Timotej och Perelli. Kan säga att barnen är rätt taggade...:P

Vädret är fortfarande sjukt trist. Igår var jag ute nästan hela dagen på jobbet och jag frös så jag blev fan förbannad. Det är ju helt sjukt det här. Man får gå runt i överdragskläder, mössa o vantar. I MITTEN AV MAJ!!!!
Hallå, våååren! Var är du??? Det måste bara vända snart....

Nu kickar vi gång tisdagen. Önskar alla inklusive mig en trevlig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0