Inför roligheterna

Torsdag och frukostdax. Börjar lite senare på torsdagar och i vanliga fall brukar jag ha lite mysmorgon med långfrukost här hemma. Men idag måste jag hinna handla inför helgen före jag börjar klockan elva. Så det går inte att sitta och såsa då inte ;-P Jobbar till klockan sex idag och efter det blir det hem och städa. Imorgon jobbar jag till halv fem, sen ut och springa med Cathrine och så ska lite mat och fix ordnas inför lördagen. Bästa Cathrine har lovat hjälpa mig lite så vi tänkte grilla hamburgare på kvällen och ordna det sista. Lite stressigt är det men jag ser verkligen fram emot lördagen. Kommer bli så roligt!!

Annars har jag en lite skön träningsvärk i hela kroppen idag. Var på trailcombo igår och det är verkligen en genomkörare för hela kroppen. Superskönt och asjobbigt pass. Perfekt alltså =)

Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna!


På söndag blir det nog flygspaning.....hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0