Kaosmaj

Herregud alltså! Maj är verkligen kaosmånad. Det är sjukt mycket som ska pressas in denna månad. Avlslutningar hit o dit, kalas stup i ett, jippon på jobbet, sjukt mycket hemma som måste fixas och så försöka göra en sista desperat insats för beach 2012.....Folk går ju in i väggen för mindre!!

När ska man hinna njuta av våren då? Bara sitta o chilla med en bra bok, ta ett fotbad, spela spel med barnen eller bara ligga i solen....Inte det här året tydligen :-/

Usch, jag låter verkligen bitter....Ska sluta med det. Genast. Finns de som har det mycket, mycket värre. Fy på mig!!

Har ett riktigt gött liv ändå. Jag har jobb, friska barn och råd att göra massa skojiga saker.

Behöver bara gnälla av mig lite ibland och sedan inse vilka världsliga problem jag har ;P


De allra bästa i livet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0