Life is good

Äntligen är den här! Solen och den härliga värmen =) Det har varit kanonväder de senaste dagarna och tänk vad livet plötsligt känns mycket lättare.

Helgen som gick var mycket trevlig. Det var invigning av nya Sportshoppen i Grebbestad och det var inget litet jippo. Vi såg uppträdande av David Lindgren, Charlotte Perrelli, Drängarna, Timotej och så Sean Banan till barnens stora glädje. Själva butiken var enorm och det blev en del fynd också. Dock inte till mig denna gång utan till Daniel och barnen. Annars spenderade vi dagarna hos Johanna med god mat och trevligt sällskap. Johanna jobbade två av dagarna och då var vi barnvakt. Det gick superbra med killarna. Funkar alltid bättre när inte mamma är hemma :P

Den här veckan är det fullt ös hemma igen. Ska ju ha lite partaj på lördag så det ska fixas lite inför den. Dessutom ska Daniel och resten av gubbarna köra ved och jag ska med Tilde på fotboll hela dagen på lördagen så det gäller att vi riggar ordentligt nu innan :P Men det ska bli superkul att få hit lite härligt folk, titta på Eurovision, grilla och partaja. Har vi riktigt tur hänger det vackra vädret i så vi får en varm och fin kväll =)

Nu ska jag kolla lite recept vad jag ska bjuda på och skriva shoppinglista. Sen blir det Desperate och sen hopp i säng. Imorgon börjar jag tidigt.


På lördag hejar vi på Loreen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0