Pirriga tjejer

Ja men, se där ja! Då var det nästan en vecka sedan jag skrev.....igen. Skyller på att livet fortfarande snurrar på i hundraåttio :P

Helgens Eurovisionpartaj blev superlyckat. Vi åt god mat, MYCKET trevliga gäster och så blev det ju vinst för Loreen och Sverige!!! Bara för det blev det lite extra firande med bubbel o stohej =) 

Tidigare på dagen spelade Tilde poolspel i fotboll så jag spenderade ett par timmar i brassestolen och hejade på tjejerna. Det blev två vinster och två förluster. Bra kämpat tycker jag. Det var riktigt härligt väder under hela helgen så det hade vi tur med. Nu har det blivit mycket svalare och molnigare de senaste dagarna.....vill ha mer sol NUUUU!!! Hoppas den snart kommer tillbaka.

Idag är det en spännande dag för Tilde och Wilma. Vi ska snart åka ner till salong Pause i stan för håltagning i deras öron. De är så pirriga så de är inte alls så stojiga som de brukar. Betydligt mer dämpade än vanligt. Tilde ska även klippa sig och så tänkte jag titta om vi hittar kläder till skolavslutningen. Den närmar sig verkligen med stormsteg. Bara två veckor kvar nu. På fredag är det Linns tur att klippa sig och handla avslutningskläder. Bra att kunna dela upp det lite :P

Kommande helgs huvudaktivitet är kräftätning med Micke o Sara. Vi har kvar en hel del i frysen och snart fylls den väl på med nya fångster. Så vi måste göra plats. Ska bli helt underbart gott. Älskar kräftor och nu är det ett tag sedan vi åt det. Mumsigt ska det bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0