Lite sjuk...

Hemma från jobbet idag....:( Inte dödssjuk men har feber. Och det räcker för mig. Jag mår verkligen inte bra bara jag har det minsta lilla temperaturökning i kroppen. Lederna värker och jag får liksom ont i hårbotten. Det är ju ganska intensivt på jobbet också så jag fixar verkligen inte och jobba när jag inte mår bra. Sen är det inte så bra att utsätta barnen och arbetskollegerna för ev smitta.
 
Sååå, det får bli ett par dagar hemma och vila upp sig. Känns lite extra trist eftersom jag fått lite nya arbetsuppgifter fram till jul. Jobbar i en trea två fm i veckan och har bla religionslektioner. Och det känns ju tråkigt att missa det....:(
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen med filten upp till öronen och jobba på att bli frisk!
 
 
 
Den här donnan ska jag och Cathrine titta på i vår igen =)
Något trevligt att se fram emot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0