Hipp hipp

hurra!! idag är det min födelseda`! 34 pannor....jösses, snart pensionär ;) Nej då, men åren rinner allt iväg lite väl fort nuförtiden :P Presenter har jag fått också. Cathrine kom förbi med en jättefin blomma förut och Tilde gav en present till både mig o Daniel som hon gjort alldeles själv. En skapelse gjort av toarullar, glasspinnar, korkar lite färg och massor av glitter. Har inte riktigt bestämt var vi ska ställa den....kanske som prydnad i badrummet ;P
 
Kvällen spenderas hemma, bara jag och gubben. Linn är på tjejfest och Tilde på disco. När vi satt och åt middag förut slog det mig att det är så vi kommer ha det framöver. Fredags o lördagsmys bara vi två.....Snart är ungarna så stora så de vill inte sitta hemma och häcka med oss gamlingar längre....Hmm, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jobbigt att de ska ut o ränna men skönt å andra sidan att de inte sitter hemma och har tråkigt. Det är ju liksom livets gång och för oss en ny fas som börjar.
 
Men imorgon blir det klackarna i taket. Då ska vi ha kräftskiva. Börjar bli lite av en tradition att ha kräftskiva hemma hos oss. Både jag o Daniel fyller ju år i september och så bor vi i ett hus som passar ypperligt att ha fest i. Något som först mina föräldrar upplevde under tiden de bodde här och nu vi. Många partaj har avverkats i detta hus och mycket skoj har vi haft!
 
Så nu blir det att ladda inför morgondagen med tv och ett glas vin. Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0