Höst

Mmm, jo då. Nu är den här. Jag gillar verkligen sommaren. Men jag gillar verkligen hösten och det som hör till den också. Frisk och klar luft, härliga promenader, svampplockning, kräftskivor, ruggiga hemmakvällar med massor av levande ljus och mysa under filten.
 
Eller som idag, marknad i Filipstad. Strosa runt och fynda korvar o cocosbollar. Det enda som pajade idyllen var getinginvasionen. Jösses, de var överallt! Linn blev stucken på fingret bara genom och stå rakt uppochner. Usch, otäcka små kryp de där!
 
Hemma igen och nu inväntar vi kvällsmaten jag skickat iväg min man för att hämta. Pizza står på menyn...mums! Ska passa på o svulla ordentligt ikväll och ladda för ett hälsosamt liv nästa vecka =P Ska ta och hälla upp ett glas vin nu också.
 
Eeen liten apertif =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0