Nära nu...

Tisdag idag och jag sitter och inväntar att få åka till jobbet. Börjar ju lite senare på tisdagar. Ska ta en sväng ner till stan innan och kolla om jag hittar några bekväma och snygga skor jag kan ha i New York. Just kombon bekvämt och snyggt när det gäller skor brukar ju inte vara så lätt att hitta, men jag ska göra ett försök iaf :) Fick skopengar av Daniel i födelsedagspresent.....Tänk han vet vad frun vill ha ;)
 
Annars blev helgens kräftskiva lyckad. Vi var ca 15 pers som tjoffade i oss kräftor, paj och goda baguetter. En och annan snaps fick vi också i oss. Sen blev det dans hela natten lång. Jag somnade runt fyra tiden, då hade inte alla gästerna hunnit härifrån ens. Så ja, det blev en trevlig kväll =)
 
Den här veckan är jag lite stressad. Natten till fredag åker vi med buss till Oslo där vi flyger ifrån. Innan dess ska det tvättas och packas. Dessutom ska mamma o pappa bo här när vi är borta så hemmet behöver vara lite fixat också innan vi åker. Sen är det tjejernas aktiviteter under veckan som det ska packas och förberedas till. Det är föräldramöten, tandläkartider och träningar denna vecka som ska hinnas med. Puh! Kommer vara helt slut innan vi kommer iväg.
 
Men det gör inget för på fredag är vi äntligen där!!!!! Whohoo =)=)=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0