Nöjd!!

Hoppsan då har det visst rullat på ett par veckor igen. Största anledningen och ursäkten på bristen av inlägg får nog vara detta kanonväder vi legat inne med. De soliga och varma dagarna har avlöst varandra och vi har verkligen njutit av semestern. Daniel gick på semester på Linns födelsedag och redan dagen efter packade vi ihop för en vecka i Åsen tillsammans med fam Linder. Där blev det en del lata dagar på stranden och på måndag kväll kom Johanna med familj också så då blev det fullt hus :) Hade ett par mysiga dagar tillsammans med en dagstur till Norge och Tusenfryd. En favorit i repris ;) När Jossi o company åkt hem avlöstes de med Micke, Sara och Leon som åkte iväg på första minisemestern. Sen på söndagen drog vi hemåt med en omväg förbi Sunne där vi badade på Vattenlandet. Hem o packade om och på tisdagen for jag, Daniel, Pär o Cathrine till Stockholm. Spenderade två nätter på hotell och på dagarna blev det Abbamuseet, Skansen, shopping och MASSOR av god mat o dryck. Torsdagen bar det iväg hemåt igen och sen dess har vi hållt oss på hemmaplan. Skönt det med :) Tilde var på fotbollsläger lör till sön, igår (mån) drog Linn till Varberg på simläger och resten av familjen blev medbjudna på båttur med fam Linder. Hade en mycket trevlig och härlig dag på sjön.
 
Ja, o idag är det lite fix o trix här hemma. Daniel har börjat lägga nya plattor ute vid huvudingången och jag luffsar runt och försöker få lite gjort trots att jag har sjukt ont i ryggen. Tror det har hamnat en nerv ikläm så jag kan inte gå helt upprätt och i vissa lägen hugger det till i korsryggen så jag nästan kreverar av smärtan. Men jag har fått lite piller av syster Cathrine så snart ska jag nog vara bra igen ;) Om en vecka är det dags för jobb igen och jag har faktiskt börjat få det här suget att få ordning på både kropp och hem....Ska bara njuta ett par dagar till och sen ska jag välkomna hösten och allt som jag gillar med den. Köra igång med träning ordentligt och komma in i rutiner igen. Det är inga fel det heller!
 
 
Den här sommaren har verkligen varit härlig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0