Hej igen!

Plötsligt råkade jag ut för kombon lite tid över och lust att blogga. Så det är bäst jag passar på :) Det var så länge sedan jag uppdaterade här så jag hade t.o.m glömt inloggningen :P Men nu så efter att ha bökat med ändring av lösenord så ska jag försöka få ner några meningar.
 
Sen sist har julen hunnit passera, det är nytt år och imorgon är det tillbaks till vardagen efter 2 1/2 veckas ledigt. Det har varit en härlig ledighet. Vi startade upp med en Ålandskryssning med barnen. Första kryssningen för tjejerna och det gav mersmak :)
 
Julen firades hemma hos oss i dagarna två. Dagen innan julafton med Daniels familj och tilsammans med min familj på självaste dopparedagen. I år var vi en liten skara då Johanna firade i Grebbestad och både farmor o mormor på annat håll. Men vi hade det supermysigt ändå med tomtebesök båda dagarna.
 
Dagarna mellan jul och nyår var jag och tjejerna lediga men Daniel jobbade. Passade då på att bara chilla, träna och umgås. Tog även en tripp in till Örebro för lite shopping :)
 
Nyår firades i Grebbestad med syster och bror. Det var mycket trevligt med supersmarrig cateringmat, raketer och bubbel. Lite mycket bubbel dock för nyårsdagen var inte lika trevlig ;P
 
De sista lediga dagarna har ägnats åt att städa ut julen, besök i badhuset, filmkväll och lite träning. Idag har jag förberett inför morgondagen då jag TJOHO börjar på en ny tjänst som lärare. Äntligen ska jag få göra det jag har utbildat mig till :) Till att börja med denna termin då det är ett litet ihopplock av tjänstledighet, mammaledighet och sjukskrivning ;P Men det är iaf fall en början och det är jag mycket nöjd över.....och lite nervös :P
 
Nu ska jag börja förbereda middagen. Det blir ugnstekt fisk som Daniel fångat :) Eftersom den är gigantisk har vi även bjudit in Micke och Sara som by the way ska bli föräldrar till sommaren :DDD Äntligen ska jag bli faster!!!! Fast det låter hiskeligt gammalt att vara faster....det låter mycket yngre med moster ;P
Snart får man klämma lite på såna här igen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0