Ett försök till...

Ok, jag gör ett försök till att få igång bloggen. Kan skylla på många olika saker men största anledningen till att det spårat ur fullständigt är att vår dator kraschade ihop för ett par månader sedan. Den blev bara svart....:-/ Har inte kommit så långt än med Saras bror ska kika på liket och se om det går att rädda det vi vill ha kvar. Typ foton. Men nu så har vi iaf införskaffat oss en ny dator och det har blivit lite roligt att skriva igen :)
 
Eftersom jag inte skrivit sedan i februari blir det omöjligt att uppdatera hela mitt liv men ska försöka få ner det viktigaste.
 
JAG HAR SOMMARLOV!!!!! Jajemänn, åtta veckors semester och sedan ska jag fortsätta på mammavikariatet i en femma. Mycket nöjd och glad över detta :) Äntligen får jag jobba med det jag vill och önskat sedan jag tog min examen. Lite roligt är det också att hon som gått hem på mammaledighet är den handledare jag hade under min utbildning :)
 
Så nu har jag varit ledig i två veckor och börjar komma in i sem lunken lite. Några andra som också gjort det är tjejerna. Uppe länge på kvällarna och sover länge på mornarna. Men vad gör väl det? Det är bara Daniel som jobbar och sliter. Jobbar övertid som en galning som vanligt den här tiden på året. Tre veckor till sen är han också ledig, i tre veckor iaf. Dock har sommaren hittills inte varit den bästa vädermässigt men hoppas, hoppas att det blir bättre väder snart så det inte blir som förra sommaren. Den var ju riktigt risig :(
 
Annars rullar det på som vanligt. Tjejerna mår bra. Tilde har uppehåll från fotbollen och Linn simtränar en vecka till innan det är ledigt från den också.
 
Ok, lägger upp lite bilder från den senaste tiden och så får vi se om jag hänger i och fortsätter skriva.....
 
Nytillskottet i vänskapskretsen. Micke o Carros lilla Wiggo ♥
 
Linn tog hem storkovan på Simiaden i Kristinehamn. Två guld, ett silver och två brons :)
 
Mormor fyllde 90 år 17 april ♥
 
Valborg firades som vanligt hemma hos oss med goda vänner!
 
Fick en tidig 35 års present av världens bästa vän, Cathrine. Pink i globen! Vilken show alltså!!
 
Midsommar firades i Grebbestad. Daniel fixade sillen ;-)
 
Mor o dotter ♥
 
Tillbringade veckan efter midsommar i Åsen tillsammans med barnen, Sara (med bebis i magen) och mamma.
 
Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0