Solen skiner!!

Tisdag morgon och solen skiner :) Gött! Rivstartade morgonen med en löprunda. Klockan var bara strax före åtta när jag gav mig ut men det var redan väldigt varmt. Så det blev en svettig runda men riktigt skönt att ha det gjort på en gång ;-) Nu sitter jag och smälter frullen med en kopp kaffe och om en stund ska jag sticka till affären och handla till det jag missade igår när jag veckohandlade.... Ständigt denna handling av mat :P Lite senare tänkte jag och Tilde dra till beachen. Linn ska med kompis till Sannabadet och Daniel jobbar så det blir bara lillfjärt o jag ;)
 
Ikväll rullar syrran med familj in och ska stanna några dagar. Det blev en liten extra sväng på deras semester nu när Leon tittade ut lite tidigare än vi trodde. Så ikväll kommer hela ligan hem till oss och grillar: Johanna o Co, Mor o Far och så klart Fam Olsson/Larsson med huvudpersonen :) Ska bli mysigt!
 
I söndags kom de förresten hem från bb och vi kunde förstås inte hålla oss ifrån att storma dit på en gång. Åhhhh, herregud vad söt!!! Och liten!! Det sötaste och minsta man kan tänka sig ♥
 
Så lik pappa också över mun och näsa. Och Saras fina ögon ♥
Helt perfekt!
 
Nu, försöka få undan frukosten och uträtta mina ärenden så vi kan åka o slänga oss i solstolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0