Nya tag

Dags att uppdatera hur det går med mitt nya "sunda" liv ;-P
Jo jag har allt kämpat på med 5:2 med lite uppehåll över jul och när vi var till Sälen. Och även denna vecka verkar tydligen bli ett uppehåll också.....Känner att jag tappat liite suget på 5:2. Det har inte hänt så mycket för o inte säga inte ett skit den senaste tiden. Kan bero på att jag tappat diciplinen fullständigt under de "vanliga dagarna". Har iofs inte gått upp i vikt men inte ner heller och späka sig två dagar iveckan för det.....nja... Men nu ska jag testa lite förändring.....
 
Har typ tre kilo till jag vill ner. Planen är att bara fasta en dag i veckan och sedan försöka hålla koll på kalorierna de andra dagarna....undantag lördag :-P Sen tänker jag fyra rejäla träningspass i veckan o ev ett lättare typ zumbapass på min fastedag. Kanske är lite överoptimistiskt tidmässigt men löpningen tar faktiskt inte så lång tid och jag får nog vara beredd att träna lite mer under helgerna. Får se till att planera in mina pass vecka för vecka :)
 
Ja, vi får se om detta upplägg kan hålla och gör det det har jag förhoppningsvis blivit tre kilo lättare.....till sommarlovet ;-)
 
Nu om något helt annat! Idag ska jag testa något nytt. Jag ska till en tjej som heter Malin och hon ska fixa mina naglar. Har aldrig gjort det tidigare (om man inte räknar med i Thailand fast då var det ju inte nåt påbyggnadsgrejs) men har länge varit sugen att få lite lyxigare o fina naglar. Ska bli spännande och se vad jag tycker om att ha långa naglar.....och framför allt att se hur handikappad jag kommer känna mig ;-D Får väl lägga in ett bildbevis här efteråt :)
 
Nu ska jag smälta frukosten, se till att Tilde packar ihop saker till sin roliga dag med fotbollslaget, bowling o bad, och invänta Cathrine för en löprunda! Gött med lov!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0