Januari är igång

Då har nya året börjat lunka igång med vardagen. Första arbetsveckan avklarad och det kändes helt ok. Den gick väldigt snabbt så hux flix blev det helg igen :) Denna helg och nästa har vi inget alls planerat. Ta det lugnt, träna och ladda inför kommande Sälenresan vecka 5. Vi ska dit en vecka tillsammans med Micke, Sara och Leon. Det ska bli såå mysigt och roligt att få åka skidor! Det är först nu det har kommit ett litet, litet lager med snö här i Karlskoga så det har verkligen inte blivit någon skidåkning denna vinter, varken på längden eller tvären. Är superladdad att få åka slalom och även längdskidor :)
 
Den här veckan körde jag igång med 5:2 igen och det gick faktiskt riktigt bra. Lite skönt att rena kroppen lite efter allt onyttigt under jul och nyår. Vägde mig efter min andra fastedag och jag ligger på + - 0 viktmässigt. Det är bättre än vad jag räknade med :) Ska fortsätta fasta två dagar i veckan fram tills vi åker till Sälen och när vi är där gör jag uppehåll och så får vi se när jag kommer hem om det blir en eller två dagar i fortsättningen. Jag ska försöka lägga in mer träning under veckorna så att det räcker med en fastedag framöver. För det är ju så att rör jag mer på mig så jag kan äta mer..... o det är ju så gott att äta. Men jag får prova mig fram så jag hittar en hållbar livsstil som passar mig.
 
Avslutar detta inlägg med några bilder från slutet av 2013.
 
Linn och jag innan vi åkte till Leons dop
 
Årets bautastora julgran ;-P
 
Färdigpiffad för julbord på Gastro med Daniels jobb.
 
Det "lilla" julklappsberget i Karlsdal.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0